Τετάρτη, 3 Ιουνίου 2009

Bing: Η νέα μηχανή αναζήτησης της Microsoft


"Bing" βάφτισε η Microsoft την νέα της μηχανή αναζήτησης, λήγοντας έτσι μήνες προβληματισμού για το ποια θα είναι η επόμενη εκδοχή του Live Search.

Η Microsoft παρουσίασε την νέα μηχανή αναζήτησης, επισημαίνοντας ότι σχεδίασε το Bing ως μία "μηχανή αποφάσεων" για να βοηθήσει τους ανθρώπους να αναζητούν στον Ιστό πιο έξυπνα και να απλοποιήσει τις καθημερινές αναζητήσεις τους όπως είναι οι αναζητήσεις διευθύνσεων και είπε ότι σκοπός του εργαλείου είναι να δώσει στο κοινό περισσότερους τρόπους για να οργανώνουν τα αποτελέσματα αναζήτησης, ανάλογα με τις προτιμήσεις τους.

Για παράδειγμα, το Bing περιλαμβάνει ένα σετ από εργαλεία πλοήγησης και αναζήτησης ονόματι "Explore Pane" στην αριστερή πλευρά της σελίδας, εκεί έχει τα "Web Groups" που παρέχουν διάφορες λειτουργίες για να οργανώνουν τα αποτελέσματα.

Επίσης πρόσθεσε και τις δυνατότητες "Related Searches and Quick Tabs", που εμφανίζουν ένα πίνακα περιεχομένων για τις διαφορετικές κατηγορίες των αποτελεσμάτων αναζήτησης.

Το Bing επίσης βοηθάει το κόσμο να βρει αυτά που η μηχανή αναζήτησης θεωρεί πως είναι τα πιο σχετικά αποτελέσματα με το να τα αναδεικνύει με διάφορους τρόπους. Μία επιλογή ονόματι "Best Match" φέρνει στην επιφάνεια το ποιο καλύτερο αποτέλεσμα και το "εκτελεί" άμεσα. Ακόμα μία επιλογή με το όνομα "Deep Links" δίνει στο κοινό περισσότερες πληροφορίες για το τι προσφέρει ένα site.

Παρέχει επίσης και το "Quick Preview", μία δυνατότητα η οποία όταν σύρει το ποντίκι κάποιος πάνω από έναν σύνδεσμο αναζήτησης, εμφανίζει μία προεπισκόπιση με ένα μικρό κουτάκι με τα αποτελέσματα. Η προεπισκόπιση αυτή εμφανίζει ένα στιγμιότυπο της πληροφορίας του συνδέσμου ώστε το κοινό να αποφασίσει εάν θέλει να το πατήσει ή όχι.

Επίσης προσφέρει πρόσβαση με ένα κλικ σε πληροφορίες μέσω της "Instant Answers" δυνατότητας. Η Microsoft είπε πως το σχεδίασε αυτό για να βοηθήσει τους χρήστες να βρίσκουν πληροφορίες γρήγορα μέσα στη σελίδα της αναζήτησης, έτσι ώστε να μην χρειάζεται να κάνουν περιττά κλικ για να βρουν αυτό που ψάχνουν.

Το ερώτημα είναι αν το bing θα μπορέσει να ανταγωνιστεί το Google που είναι η πιο δημοφιλής μηχανή αναζήτησης πληροφοριών στο διαδίκτυο. Το Google, σύμφωνα με τους αναλυτές, έχει αυτή τη στιγμή περίπου το 80% των on-line αναζητήσεων, ενώ η Microsoft εχει μόνο το 6% και για αυτό το λόγο θα χρειαστούν νέες επαναστατικές δυνατότητες, για μπορέσει να αλλάξει ο κόσμος από το Google σε μία άλλη μηχανή αναζήτησης.

Πηγή Κειμένου: PCWorld.com

1 σχόλιο:

fvasileiou είπε...

Χτες κατέβασα το Chrome. Δεν είναι κι άσχημο και μου φαίνεται σαφώς καλλίτερο από τον explorer. Ισάξιο του mozila δηλαδή.